streda 8. júla 2015

London trip

Ahojte! Znova sa vám úspešne hlásim živá a zdravá, čo je po 22 hodinovej ceste (44 ak rátam obe dohromady) autobusom z Londýna myslím, celkom úspech, síce cestu dospať plánujem od nedele, až túto noc sa mi to podarilo (konečne!). Prinášam vám pohľad do centra Londýna. Dúfam, že sa vám fotky budú páčiť. Enjoy it! :)




Povestný a stále dokonalý viac ako na fotkách - Big Ben 




1. deň - cesta autobusom
2. deň- Trafalgar Square, Oxford street, Westminster, ubytovanie sa. 
3- deň - Greenwichský park a observatórium, *Madame Tussauds múzeum a London Eye
4. Deň - Soho, Katedrála sv. Pavla, Tower, a prechádzka po najznámejších častiach Londýna.
2. deň - cesta domov

*Pri konci návštevy Madame Tussauds nás zamestnanci kvôli nejakým náramkom poslali opačnou stranou ako zvyšok našej skupiny, čo nás strašne spomalilo. Kým sme sa dostali von, spolužiačka mi zavolala, že bez nás s autobusom odídu ak k nim nedorazíme do 5 minút. V tej tlačenici však prísť načas bolo nemožné. O pár minút mi volala opäť, že odchádzajú a my si máme vziať taxi, ja ako obvykle, nádych výdych - hladaj vo všetkom pozitíva. Veď za akých iných okolností by som mala príležitosť prejsť sa Londýnskym taxíkom? Sedeli sme pekne v teplúčku zatiaľ čo vonku sa bláznilo typické anglické počasie. Túto scenériu však prekazilo opätovné zvonenie môjho mobilu. Volá mi spolužiačka s tým, že hlavne nech si ten taxík neberieme, keďže nemáme osemnásť, na čo jej odvetím že majú smolu, už v ňom sedíme. Dohodli sme sa na mieste stretnutia - London Eye a už sa šlo, nakoniec sme tam boli ešte skôr ako oni. :D Základ je klasické anglické príslovie - Ceep calm and let it be... 


Stlp v pozadí slúži ako pamätník pre obrovský požiar ktorý zachvátil Londýn v r. 1666, 
bolo po ňom zničených viac ako 90% mesta.  


Greenwich observatorium


Tower Bridge


Moja čitateľská výbava na leto (anglická verzia) 
- E. Lockhart, We were liars - môžem len doporučiť, čakajte recenziu! 
- Keri Smith, Wreck this Journal  - túto knihu som si chcela kúpiť v origináli, čo sa mi aj podarilo, na jej ničení pracujem a náramne si ho užívam :D ak by bol záujem, mohla by som z toho spraviť seriál, napíšte čo si o tom myslíte v komentároch. 



Piccadily Square 


Čínska štvrť



Prvé jedlo v Londýne po dlhej ceste / 
At the end, 
coffe and Rock n Roll, 
will save us all.




Keďže sa už dlhé roky radím medzi fandoms, toto tričko bolo pre mňa tým pravým jahodovým.
Primark


Londýnske metro, náš sprievodca si povedal veď prečo nie! Kde inde sa môžte previesť podzemným vlakom pol hodinu za 4 libry. :D






A takto to prosím dopadne ak máte zlé topánky. Veď prečo nepochodiť celý Greenwichský park naboso? To by predsa nebola Elianna. 

#Stylmusibyt



Ruksak z Primarku, verný spoločník na cesty.




2 komentáre:

  1. Dokonalé fotky! :o Môžem sa spýtať kde boli upravované?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :) Fotky boli upravované v mobilnej aplikácii InstaSize.

      Odstrániť